Meedia: AT&T ja Discovery ühinevad

Rahvusvahelise meedia teatel telekommunikatsiooni hiiglane AT&T ja kaabeltelevisooni ettevõtte Discovery ühinevad. Ühinemise eesmärk on suurendada konkurentsivõimet voogedastusturul.
AT&T omab telekanalit CNN-i ja kaabellevikanalit HBO-d. AT&T omanduses on ka Hollywoodi stuudio Warner Bros.
"Voogedastusturul toimub võidurelvastumine ja AT&T teeb Discovery ostmisega strateegilise sammu, et tarbijatele rohkem sisu pakkuda. AT&T tahab konkureerida Netflixi, Disney ja Amazoniga," ütles investeerimisfirma Wedbush Securities analüütik Dan Ives.
AT&T omandusel olevatel HBO-l ja HBO Maxil on kokku umbes 64 miljonit klienti. Netflixil on 208 miljonit klienti ja Disneyl üle saja miljoni kliendi, teatas BBC.
Discovery voogedastusteenusel Discovery + on 15 miljonit klienti.
AT&T eesmärk on luua telekommunikatsioonigigant, kus ühendatud on meelelahutuse tootmine ja levitamine.
AT&T on tulude järgi maailma suurim telekommunikatsiooniettevõte.
AT&T asutas 1877. aastal Alexander Graham Bell. Bell hankis esimesena telefoni patendi.
Toimetaja: Karl Kivil