Eesti elanike lemmikbrändid on YouTube, Kalev, Google ja ERR
Eesti elanike kõige meeldivamate brändide edetabeli eesotsas püsib kolmandat aastat järjest YouTube. Aasta eest esikolmikust välja langenud Kalev on taas kerkinud teisele kohale, kolmandat kohta jagavad Google ja ERR, selgus Kantar Emori tehtud meeldivaimate brändide uuringust.
Emori uuringujuht Katrin Männaste sõnul hoiab edetabeli liider YouTube oma kohta kindlalt ning brändi meeldivus püsib eriti tugevana nooremate (alla 35-aastaste) meeste seas.
Aastataguselt viiendalt positsioonilt teiseks tõusnud Kalev on seevastu sagedamini 35-aastaste ja vanemate naiste lemmik, kuid peale aastatagust langust on tootemargi meeldivus uuesti kasvamas ka noorte jaoks.
Google ning ERR ei ole samuti meeldivaimate brändide seas uustulnukad, mõlemad kuulusid esiviisikusse aasta varemgi.
Küll aga on uus ja edukas tulija Swedbankiga 5.–6. kohta jagama tõusnud Smart-ID, mis oli sel aastal uuringusse kaasatud esimest korda. Eriti kõrgelt hindavad brändi nooremad, 25–34-aastased inimesed.
Meeldivaimate brändide edetabelit ei jätnud mõjutamata Lidli turuletulek. Bränd jõudis esikümnesse, paigutudes jaekettide seas kõrgeimat positsiooni hoidva, kuid mullusega võrreldes päris mitme koha võrra taandunud Coopi järele. Lidlit hindavad kõrgelt eeskätt mitte-eestlased, selle segmendi varasem lemmikjaekett Maxima on oma koha pidanud loovutama.
Lemmikbrändide esikümne lõpetavad iPhone ning viimastel aastatel tõusujoones liikunud ETV. Ühel ja samal ajal koos katusbrändiga ERR kuulub ETV meeldivuse esikümnesse esimest korda.