Facebook: Venemaaga seostatud reklaamid jõudsid 10 miljoni inimeseni
Facebooki hinnangul nägi umbes 10 miljonit inimest vähemalt üht poliitilist reklaami, mis arvatakse olevat seotud Venemaaga.
Tegemist on esimese korraga, kui Facebook avaldab hinnangu sellest, kui suure publikuni reklaamid USA presidendivalimiste ajal jõudsid, edastasid uudistekanal CNN esmaspäeval ja Politico.
Facebook on varem öelnud, et neilt osteti eelmisel aastal hinnanguliselt 3000 reklaamipinda, kus avaldatud reklaamidega ilmselt püüti mõjutada USA presidendivalimiste tulemust. Reklaamipindade ostjatel oli kompanii arvates ilmselt sidemeid Venemaaga.
Facebooki esindaja ütles esmaspäeval, et vähem kui pooled Venemaaga seostatud reklaamidest nähti enne valimispäeva ja rohkem kui pooled pärast seda.
"44 protsenti nähti enne valimiste päeva ja 56 protsenti pärast seda," sõnas Elliot Scharage.
Scharage pidas võimalikuks, et Facebook ei ole veel suutnud tuvastada kõiki Venemaaga seotud reklaame.
Toimetaja: Laur Viirand
Allikas: BNS