Uute autode müük püsib sügavas miinuses

Eestis leidis märtsis ostja 966 uut sõiduautot ehk 43 protsenti vähem kui 2024. aasta samal ajal. Jaanuari ja veebruariga võrreldes oli tõus samas märgatav ning kokku on kolme kuuga antud klientidele üle 2121 uut sõiduautot ehk möödunud aastaga võrreldes 55 protsenti vähem.
Hübriidautode osakaal kasvas märtsis ligi kahe kolmandikuni ja moodustas 64,8% kogumüügist, teatas automüüjate liit AMTEL.
Elektriautosid müüdi 82 ja nende osakaal oli märtsis 8,5 protsenti.
Automarkidest oli märtsis populaarseim Toyota, milliseid anti klientidele üle 255. Järgnesid Škoda ja Dacia, vastavalt 146 ja 67 müüdud autoga.
Mudelite edetabeli tipu vallutasid kaks Toyota mudelit, Yaris Cross ja RAV4, milliseid müüdi vastavalt 79 ja 54. Kolmandaks kerkis Škoda Octavia (53).
Märtsis osteti kokku 270 uut tarbesõidukit, mis jäi 2024. aasta müügitulemusele alla 43,8 protsenti. Kolme kuuga on tänavu müüdud kokku 683 uut tarbesõidukit, mida on eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 47,1 protsenti vähem. Automarkide esikolmiku moodustasid Peugeot, Toyota ja Renault. Veokeid müüs enim Scania.