Kesk ja Reform kulutasid kampaaniale konkurentidest kordades rohkem ({{commentsTotal}})

{{1508399400000 | amCalendar}}

Keskerakonna ja Reformierakonna kulud küündisid kolmandas kvartalis ligi miljoni euroni, milles umbes poole moodustasid kohalike valimiste reklaamikulud.

Keskerakonnal kulus poliitiliseks tegevuseks juuli algusest septembri lõpuni 688 300 eurot, millest reklaamikulud moodustasid 512 000 eurot.

Seejuures välireklaamile kulutas partei 251 000 ja telereklaamidele 121 000 eurot. Ülejäänud ligi 140 000 eurot kulus valimised võitnud parteil internetireklaamile, ajakirjandusreklaamile, ja trükistele.

Seejuures telereklaamidele kulunud summa suurus võib parteide puhul veel kasvada, sest aruandlusperioodi lõpu ja valimispäeva vahele jäi kaks nädalat.

Enam-vähem samasse suurusjärku jäid ka Reformierakonna reklaamikulud, olles kolmandas kvartalis 460 000 eurot. Lõviosa sellest kulus samuti välireklaamile - 234 000 eurot.

Telereklaamide summa on Reformierakonnal praegu vaid 34 000 eurot, mis tähendab, et tegelik summa kasvab järgmises aruandeperioodis tõenäoliselt kordades.

Ülejäänud ligi 190 000 eurot kulus Reformierakonnal reklaamitrükistele (124 000), internetireklaamile ja ajakirjandusreklaamile.

Kaugele kahest suurparteist jäid maha sotsiaaldemokraadid ja IRL, kelle reklaamikulud kahepeale kokku ei küündinud suuremate kulutajate tasemele.

SDE reklaamikulud olid 248 000 eurot ja IRL-il 168 000 eurot. Sotsid kulutasid välireklaamile 90 000 eurot ja IRL 18 000 eurot.

Küll aga panustasid mõlemad parteid üle 100 000 euro reklaamtrükistele, SDE panustas trükistesse 121 000 eurot ja IRL 107 000 eurot.

EKRE reklaamikulud olid kolmandas kvartalis 80 000 eurot.

Kõnealuseid aruandeid arutas neljapäeval ka erakondade rahastamise järelevalve komisjon:

 

Toimetaja: Priit Luts, Merit Maarits



Ameerika lipp ja Mao Zedongi portree

Tehnikauudised: sinu taskus võib olla Hiina küberrelv ja unustatud teenused

Tehnikamaailmas kütavad endiselt kirgi turvaaugud, mis tekitavad peavalu nii valitsustele, ettevõtetel kui ka tavakasutajatele. Nii ei soovita näiteks USA võimud enam ameeriklastel soetada Hiina päritolu nutiseadmeid, rike Facebooki innovatiivses kaheastmelises autentimissüsteemis "äratas" ellu unustatud SMS-teenused ning Google ei lase enam nii lihtsalt fotot näpata.

Kuperjanovi pataljon harjutas sel nädalal Sirgalas.

Kolonel: et 2. jalaväebrigaad poleks lihtsalt piiritulp, on ressursse juurde vaja

Sel nädalal esitles kaitseministeerium kaitseväe arengukava aastateks 2019-2022, mille kohaselt investeeritakse meie kaitsevõimekusse enam kui 2,2 miljardit eurot. Üks prioriteete on 2. jalaväebrigaadi järeleaitamine tasemele, mis on Tapal asuval 1. jalaväebrigaadil. Kolonel Eero Rebo hinnangul ei ole 2. jalaväebrigaad praegu vaeslapse rollis, kuid vahendeid on juurde vaja.

Järjejutt: kuidas ma Muski auto ära varastasin
err.ee 45. Tartu maratonil
Autoralli MM
uudised
ERR kasutab oma veebilehtedel http küpsiseid. Kasutame küpsiseid, et meelde jätta kasutajate eelistused meie sisu lehitsemisel ning kohandada ERRi veebilehti kasutaja huvidele vastavaks. Kolmandad osapooled, nagu sotsiaalmeedia veebilehed, võivad samuti lisada küpsiseid kasutaja brauserisse, kui meie lehtedele on manustatud sisu otse sotsiaalmeediast. Kui jätkate ilma oma lehitsemise seadeid muutmata, tähendab see, et nõustute kõikide ERRi internetilehekülgede küpsiste seadetega.
Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: