Vene föderatsiooninõukogu süüdistas BBC-d valimistesse sekkumises ({{commentsTotal}})

BBC logo.
BBC logo. Autor/allikas: PA Pictures/Scanpix

Venemaa föderatsiooninõukogu süüdistab BBC-d ja Deutche Wellet Vene presidendivalimistesse sekkumises.

Föderatsiooninõukogu riigi suveräänsuse kaitse ajutine komisjon avaldas 12 meediaväljaannet, kes nende hinnangul Venemaa presidendivalimistesse sekkusid, rääkis komisjoni esimees Andrei Klimov Meduza teatel.

Sellesse nimekirja kuuluvad muu hulgas Ameerika Hääl, Raadio Vaba Euroopa, venekeelne BBC, Deutsche Welle ja prantsuskeelne raadiojaam RFI.

Nimekirja koostamiseks analüüsiti Klimovi sõnul ainult nende meediakanalite tööd, mida rahastatakse välisriikidest ja edastatakse ka vene keeles. Kogu nimekiri koos selgete näidetega sekkumisest lubati avaldada mais, pärast Vladimir Putini inauguratsiooni.

Lisaks neile meediakanalitele kritiseeris Klimov ka USA Carnegie Sihtasutust, kes avaldas valimiste eel artikleid, mis "avalikult laimasid Vene valimiste institutsiooni ja kritiseerisid üht kandidaatidest".

Ajutine komisjon tegutseb alates möödunud suvest, et jälgida välisriikide ja rahvusvaheliste organisatsioonide sekkumist Venemaa poliitilisse, majandus-, kultuuri- ja humanitaarvaldkonda.

Toimetaja: Karin Koppel



ERR kasutab oma veebilehtedel http küpsiseid. Kasutame küpsiseid, et meelde jätta kasutajate eelistused meie sisu lehitsemisel ning kohandada ERRi veebilehti kasutaja huvidele vastavaks. Kolmandad osapooled, nagu sotsiaalmeedia veebilehed, võivad samuti lisada küpsiseid kasutaja brauserisse, kui meie lehtedele on manustatud sisu otse sotsiaalmeediast. Kui jätkate ilma oma lehitsemise seadeid muutmata, tähendab see, et nõustute kõikide ERRi internetilehekülgede küpsiste seadetega.
Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: