Artikkel on rohkem kui viis aastat vana ja kuulub arhiivi, mida ERR ei uuenda.
Uuring: tasulist parkimist pole praegu Kalamajja vaja
Tasuline parkimine Kalamaja tänavatel tähendaks autode kolimist aedadesse, nenditakse Stratumi uuringu tulemustes.
Päevasel ajal puudub vajadus suurema parkimiskäibe järele, kuna nõudlus on kõrge ainult üksikutes kohtades, tervikuna aga on parkimiskohtade arv asumis piisav," vahendas Eesti Päevaleht Stratumi uuringut, mida tutvustasid Tallinna transpordiameti ja Stratumi esindajad eile Telliskivi loomelinnakusse kogunenud Kalamaja elanikele.
Samal ajal jõudsid spetsialistid uuringu tulemusel siiski järeldusele, et kuigi Kalamaja parkimiskorraldus ei ole praegu probleemne, sunnib aina suurenev autostumine ikkagi uute lahenduste peale mõtlema. "Võib prognoosida, et kui ka praegu Kalamajas tasulist parkimist ei kehtestata, siis mõne aja pärast muutub see teema uuesti aktuaalseks ka pelgalt parkimiskoormusest lähtuvalt," on valminud raportis kirjas.
Tallinna transpordiameti esindajatelt ei õnnestunud Eesti Päevalehel eile õhtul kella poole seitsmeks kommentaari saada ja seega ei ole praegu teada, kas linn on muutnud mullust seisukohta, et Kalamajja on tasulist parkimist tarvis.
Tallinna abilinnapea Taavi Aas teatas artiklit kommenteerides, et Disaini majas toimunud uuringu esitusel üksmeelele tublisti lähemale. "Kalamaja inimesed mõistsid, et Kalamajas on autode arv kasvamas ja parkimisküsimusi tänavatel tuleb hakata lahendama, sest muidu on reaalne oht, et lisaks tänavatele on peagi ka Kalamaja hoovid parkivaid autosid täis," kinnitas ta.
"Tänane Eesti Päevaleht väidab aga hoopis vastupidist, nagu ei oleks kompromissi tekkinud ja linn surub oma tahtmisi ühepoolselt jõuga peale. See on kas ajakirjaniku räige vale, tahtmatus olukorda mõista, või soov (käsk) moonutada tegelikkust. Samuti on vale väita soovimatust ajakirjanikega suhelda, olen alati valmis ajakirjanikele olukorda selgitama," toonitas Aas.
Samal ajal jõudsid spetsialistid uuringu tulemusel siiski järeldusele, et kuigi Kalamaja parkimiskorraldus ei ole praegu probleemne, sunnib aina suurenev autostumine ikkagi uute lahenduste peale mõtlema. "Võib prognoosida, et kui ka praegu Kalamajas tasulist parkimist ei kehtestata, siis mõne aja pärast muutub see teema uuesti aktuaalseks ka pelgalt parkimiskoormusest lähtuvalt," on valminud raportis kirjas.
Tallinna transpordiameti esindajatelt ei õnnestunud Eesti Päevalehel eile õhtul kella poole seitsmeks kommentaari saada ja seega ei ole praegu teada, kas linn on muutnud mullust seisukohta, et Kalamajja on tasulist parkimist tarvis.
Tallinna abilinnapea Taavi Aas teatas artiklit kommenteerides, et Disaini majas toimunud uuringu esitusel üksmeelele tublisti lähemale. "Kalamaja inimesed mõistsid, et Kalamajas on autode arv kasvamas ja parkimisküsimusi tänavatel tuleb hakata lahendama, sest muidu on reaalne oht, et lisaks tänavatele on peagi ka Kalamaja hoovid parkivaid autosid täis," kinnitas ta.
"Tänane Eesti Päevaleht väidab aga hoopis vastupidist, nagu ei oleks kompromissi tekkinud ja linn surub oma tahtmisi ühepoolselt jõuga peale. See on kas ajakirjaniku räige vale, tahtmatus olukorda mõista, või soov (käsk) moonutada tegelikkust. Samuti on vale väita soovimatust ajakirjanikega suhelda, olen alati valmis ajakirjanikele olukorda selgitama," toonitas Aas.
Toimetaja: Katrin Jüriso