Turistide tähelepanu võitmiseks esitleti Ida-Virumaa uut turismibrändi
Turistide tähelepanu võitmiseks esitleti maakonna uut turismibrändi. Ida-Virumaa uue näo turistide tarvis moodustavad märk IDA/VIRU, hoolikalt valitud kirjastiil ja pildikeel, mis rõhutab, et Eesti kõige ekstreemsemate seiklus-atraktsioonide kõrval leiab Ida-Virumaal kaunist loodust ja tervet põhjarannikut hõlmava kuurordi.
Turistide huvi Ida-Virumaa vastu on vähenemas ning ainuüksi Vene turiste külastas piirkonda tänavu sügisel ligemale poole vähem kui eelmisel aastal.
"Me oleme välja mänginud vääriliselt Ida-Virumaa seikluse ja puhkuse, selle imelised looduse, kultuuri, seiklustegevuse atraktsioonid. Me teadsime, et me oleme kontrastide maa, teistmoodi Eesti, eriline Eesti, aga nüüd me olem suutnud selle panna ka pildikeelde. Me oskame seda väljendada. Meie eesmärk on saada teiseks turismisihtkohaks Eestis," ütles Ida-Virumaa ettevõtluskeskuse turismi koordinaator Kadri Jalonen.
Toimetaja: Aleksander Krjukov