Uuring: noorte võimalused alkoholireklaamile sattuda on vähenenud

$content['photos'][0]['caption'.lang::suffix($GLOBALS['category']['lang'])]?>
Alkoholireklaam. Autor/allikas: Postimees/Scanpix

Tervise arengu instituut (TAI) esitles kolmapäeval konverentsil „Noortele suunatud ennetus – mida teha ja mida mitte“ uuringut, millest selgub, et noorte võimalused tele-eetris alkoholireklaami näha on märkimisväärselt kahanenud. Seda ühelt poolt nii alkoholireklaami vähenemise tõttu, aga ka üldiselt tänu noorte telerivaatamise harjumuste muutumisele.

Toimetaja: Merit Maarits

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: