Galerii: Säästumarket kadus lõplikult linnapildist

Esmaspäeval sai ajalooks Säästumarketi kaubamärk, kui viimane seda sümboolikat kandnud kauplus, Tallinnas Tammsaare teel asunud XL Säästumarket Rimiks muutus.
Rimi teatas eelmise aasta lõpus otsusest loobuda Säästumarketi nimest, hüljates nii odavpoodide keti kontseptsiooni. Säästumarketid nimetati ja muudeti ümber Rimideks, osa kauplusi suleti.
43 kauplusest 34 jätkab tegevust Rimi kaubamärgi all ning ülejäänud üheksa Säästumarketit pandi kinni, vahendas "Aktuaalne kaamera".
"Kokku oli 80 inimest, keda see muudatus puudutas, ja mul on väga hea meel, et ligi kaks kolmandikku, üle 50 inimese, leidsid töö teistes Rimi kauplustes," ütles Rimi tegevjuht Vaido Padumäe.
Põhjus, miks Rimi Säästumarketi kaubamärgi maha kandis, on lihtne - eestlaste ostujõud on aastatega tõusnud ning odavpoodide kett jäi lihtsalt ajale jalgu.
"Esimene Säästumarket avati Eesti turul aastal 1999. Tal oli selge roll ja koht Eesti kaubandusmaastikul. Selle ajaga on palju muutunud ja inimesed täna ootasid laiemat valikud ja värskust, tervislikku valikut, mida saame paremini pakkuda Rimi kaubamärgiga. Säästumarket teenis klientide huvisid omal ajal. Tänaseks on see aeg paraku mööda saanud," rääkis Padumäe.
Säästumarketi peamine konkurent on traditsiooniliselt olnud Maxima, kuid tänaseks on viimane nii hindade kui ka tootevaliku poolest pigem tavapood kui sooduskauplus. Lähiaastatel peaks aga Eestisse laienema odavkett Lidl.
Maxima operatsioonide direktor Marko Põder lausus, et Maxima jaoks oli ja on hind üheks kõige olulisemaks ostuotsust mõjutavaks faktoriks.
"Kahtlemata omal kohal endiselt on kampaaniapakkumised ja peaaegu pooled ostudest tehakse erinevat värvi hinnasiltide järgi," sõnas ta.
Toimetaja: Mirjam Mäekivi