Clubhouse'i rakendus on sotsiaalmeediasse toonud heli
Sotsiaalmeediasse on jõudnud heli, USA uus suhtlusrakendus Clubhouse võimaldab interneti vaheldusel korraldada konverentsikõnesid ja kodupidusid.
Viimastel nädalatel järjest populaarsemaks muutunud Clubhouse on suulisel vestlusel põhinev suhtlusvõrgustikurakendus. Selle kasutajad saavad kuulata inimeste vahelisi vestlusi, intervjuusid ja arutelusid erinevatel teemadel. See on nagu taskuhäälingule salvestamine, kuid toimub otseülekandes, teatas The Guardian.
Rakendusega liitumisel saab kasutaja valida endale huvipakkuvad teemad, näiteks tehnika, raamatud või tervis. Mida rohkem teavet rakendusega jagada, seda rohkem vestlusruume soovitab Clubhouse jälgida või nendega liituda.
Clubhouse'i rakenduse liikmeks saab ainult spetsiaalse kutsega, sinna ei saa iseseisvalt kontot luua. Clubhouse'i kutse saab saata juba rakenduse olemasolev liige.
Clubhouse'i kasutajad ei saa saata kutset kõigile, kes soovivad rakendusega liituda. Olemasolevatel kasutajatel on võimalus välja saata ainult kaks kutset.
Clubhouse'i rakendus on saadaval alates 2020. aasta märtsist ja see asutati USA-s Silicon Valley-s. Veebruari alguses oli rakendusel üle kahe miljoni kasutaja.
Clubhouse sai laiemalt tuntuks, kui USA ettevõtja Elon Musk korraldas rakenduses vestluse Robinhoodi tegevjuhi Vlad Teneviga. Selle tagajärjel hakati Clubhouse'i liikmekutseid müüma suurtes veebiplatvormides, näiteks Redditis ja eBays.
Hiinas kasutati Clubhouse'i, et rääkida teemadel, mida muidu tsenseeritakse. Alates 8. veebruarist 2021 on Clubhouse aga Hiinas blokeeritud.
Toimetaja: Karl Kivil