Saksa ajalehe Bild peatoimetaja naasis ametisse pärast süüdistusi

$content['photos'][0]['caption'.lang::suffix($GLOBALS['category']['lang'])]?>
Bildi peatoimetaja Julian Reichelt. Autor/allikas: SCANPIX/imago images

Saksamaa ajalehe Bild peatoimetaja jätkas neljapäeval oma kohustuste täitmist pärast seda, kui ta varem sel kuul naissoost kolleegide kaebuste tõttu tagasi astus, teatas perioodikakirjastaja Axel Springer.

Julian Reichelt palus 12. märtsil juhatuselt enda ametist vabastamist ajutiselt, kuni süüdistuste küsimuses on selgusele jõutud.

Sisejuurdlus ei tuvastanud võimu kuritarvitamist ja teatas, et Reichelti ametist vabastamine oleks õigustamatu.

Nüüd töötab Reichelt tandemis Bildi pühapäevase väljaande toimetaja Alexandra Würzbachiga.

Reichelti süüdistati oma internide edutamises, kellega tal olid afäärid ning hiljem nende kõrvalejätmises või vallandamises, teatas Der Spiegel.

Springer teatas, et hoolimata mõne meediaväljaande väidetest, seksuaalse ahistamise või mõjutamise kohta tõendeid polnud.

"Julian Reichelt tunnistas töö- ja erasuhete segiajamist, kuid eitas varemmainitud süüdistusi."

Isegi, kui juriidilisteks sammudeks põhjust pole, siis on selge vajadus juhtimiskultuuri muutmise järele, ütles Springeri tegevdirektor Mathias Döpfner, teatades Würzbachi ametissemääramisest.

Bild on Saksamaa enimmüüdud ajaleht.

Toimetaja: Marko Tooming

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: