Circle K viis lõpule Statoili kaubamärgi väljavahetamise
Aprillis alanud Statoili teenindusjaamade kaubamärgivahetus Circle K vastu on lõpule jõudnud; ettevõte alustas nüüd automaatjaamade kaubamärgivahetusega, mis jõuab lõpule novembris.
"Oleme täisteenindusjaamades rebrändimise töödega lõpetanud ja alustame nüüd automaatjaamade uuendamisega. Paaris teenindusjaamas ootavad aga viimased ehitustööd siiski aega millal meie jaamade tankimisala varikatuste all elavad suitsupääsukeste pojad piisavalt suureks, et iseseisvuda ja pesast lahkuda," ütles Circle K Eesti peadirektor Kai Realo pressiteates.
Kõik Statoili teenindusjaamad Euroopas võtavad kasutusele kaubamärgi Circle K, millest saab omanikfirma Alimentation Couche-Tard globaalne mugavuspoodide ja tanklate kaubamärk.
"Tagasiside klientidelt on kaubamärgi vahetusele olnud positiivne, uuendused on kiirelt omaks võetud," rääkis Realo.
Kaubamärgi vahetus ei too kaasa muudatusi organisatsiooni struktuuris ega töötajate arvus. Paralleelselt Eestiga toimub teenindusjaamade uuendamine Lätis, Leedus ja Poolas. Lätis ja Leedus saavad kõik täisteenindusjaamad uue kaubamärgi augusti lõpuks, Poolas peaks kõik Circle K jaamad valmima kevadeks.
Circle K Eesti AS on mootorikütuste jaemüüja, millel on 56 täisteenindus- ja 19 automaatjaama ning üks mugavuspood. Ettevõttes töötab ligi 700 inimest, neist enamus teenindusjaamades.
Allikas: BNS