Ida-Virumaal on puhkenud meediasõda
Ajaleht Põhjarannik süüdistab munitsipaallehte Jõhvi Teataja kõlvatus konkurentsis ja vallajuhile riigikogu valimisteks hoo andmises. Vallaleht omakorda süüdistab maakonnalehte faktide moonutamises ja vahu üles kloppimises.
Teatavasti sai suvel Jõhvi vallas toimunud võimupöörde järel võimule valitsus eesotsas keskerakondlastega, kellele usaldati nii vallavanema kui ka volikogu esimehe koht. Uus võim otsustas lisaks sotsiaalmeedias ja kodulehel aktiivsemaks muutumisele panna munitsipaalleht Jõhvi Teataja käima senise ühe korra asemel kaks korda kuus ja suurenes ka lehe maht. Suurenenud kulude katteks hakati lehte reklaami müüma. Vallavanem Martin Repinski arvates on tasuta jagatav valla leht tasakaaluks maakonnalehe tonaalsusele.
Põhjaranniku peatoimetaja Erik Gamzejevi sõnul on Jõhvi teataja tihedam käimapanek üks osa populismist, millega keskerakondlased püüavad kevadisteks riigikogu valimisteks Jõhvis paremat positsiooni saada. Aasta tagasi toimunud volikogu valimistel sai Keskerakond Jõhvi volikogu 21st kohast vaid kolm.
Erik Gamzejev nentis, et lehetegijana võivad nad mõnikord eksida, kuid on vajaduse korral valmis nii vabandama kui ka andma kohta vastulauseteks. Tema arvates ei vajaks Jõhvi maakonnakeskusena oma munitsipaallehte.
Eesti ajakirjanike liidu aseesimehe Ago Gaškovi arvates peituvad meediasõja juured eelkõige selles, et Jõhvi Teataja tahab niigi kitsal turul oma osa võtta.
Kolm korda nädalas ilmuval Põhjarannikul on tiraaž 5900 ja kaks korda kuus ilmuval Jõhvi Teatajal 7500 eksemplari.