Postimehe endine peatoimetaja Lauri Hussar asutas suhtekorraldusfirma
Postimehe endine peatoimetaja ja Eesti 200 ridades riigikokku pürginud Lauri Hussar asutas oma koolitus- ja suhtekorraldusfirma Meediatark OÜ.
Klientidest ei oska Hussar veel sihtrühma piiritleda. "Sihtrühmaks on kõik Eesti inimesed, kes vajavad koolitust meediaga suhtlemisel. Kuna ma ei ole jõudnud veel kõikide inimestega läbi rääkida, siis ma ei ole jõudnud ka veel plaane läbi rääkida," ütles Hussar Postimehele.
Eestis on ettevõtete kommunikatsiooni ja meediaga suhtlemise tase Hussari sõnul kõikuv. "Seda saab kindlasti parandada. Kindlasti on ettevõtteid, kes on sellega püsivalt tegelenud ja kus tase on hea, kuid samuti on ettevõtteid, kes ei ole kommunikatsiooni panustanud ja kui ühel hetkel on vaja meediaga suhelda, siis kukutakse läbi."
Küsimusele, kas tagantjärele vaadates polnud Eesti 200 reklaamikampaania üks sellistest läbikukkumistest, vastas Hussar, et seda oleks võinud tõesti teisiti teha.
"Kampaania ise täitis eesmärki, sest ühtne Eesti kool on täna teema, mille üle arutatakse ja see on jõudnud ka teiste erakondade programmidesse. Mis puudutab reklaamikampaaniat, siis siin võiks arutleda, kas seda oleks võinud teisiti kommunikeerida," ütles Hussar.
Ka Igor Taro asutas meediaagentuuri
Samuti Eesti 200 nimekirjas riigikokku kandideerinud endine ajakirjanik ja Põlva maavanem Igor Taro asutas koos abikaasaga meediaagentuuri. Ettevõtte nimeks on Adverbum.
Taro sõnul on Adverbumi klientideks sellised ettevõtted ja asutused, kelle meeskonnad vajavad tugevdamist kas meedia- või turundusalase juhtimise vallas.
"Meil on kolm põhisuunda - aidata inimesi meediasuhtluses, toetada nende turundussõnumite efektiivsust ja vajadusel nõustada selleteemaliste strateegiate ja kavade koostamisel," ütles Taro ERR-ile.
Toimetaja: Indrek Kuus