Briti võimud trahvisid Vene telekanalit RT kopsaka summaga ({{contentCtrl.commentsTotal}})

RT, varasema nimega Russia Today.
RT, varasema nimega Russia Today. Autor/allikas: AFP/Scanpix

Briti meedia järelevalveamet Ofcom trahvis Venemaa propagandavahendiks peetavat telekanalit RT seoses kanalis edastatud väidetaga, mis puudutasid Salisbury mürgitamisjuhtumit ja olukorda Ukrainas ning Süürias.

Telekanalit RT, varasema nimega Russia Today, haldav ettevõte ANO TV Novosti peab Briti võimude otsuse kohaselt maksma 200 000 naelsterlingit ehk umbes 223 000 eurot trahvi, vahendas Reuters.

Ofcomi hinnangu kohaselt rikkus RT ringhäälingute erapooletuse reegleid, kui edastas eksitavaid väiteid Sergei Skripali ja tema tütre mürgitamise, Ukraina ning Süüria konflikti kohta.

RT peab trahvi põhjendamatuks, muuhulgas ka seetõttu, et teema on praeguse seisuga endiselt Londoni kõrgema kohtu menetluses.

"Ning kuigi me jätkame reeglite rikkumise otsuste sisulist vaidlustamist, peame me ka määratud trahvi sobimatuks ja ebaproportsionaalseks," märgiti RT teates.

Toimetaja: Laur Viirand

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: