Vaktsineerimisele registreerimise infotelefoni süsteemis oli rike

$content['photos'][0]['caption'.lang::suffix($GLOBALS['category']['lang'])]?>
Häirekeskus. Autor/allikas: ERR

Teisipäeval oli halvatud telefoni teel vaktsineerimisele registreerimine.

Koroonaviiruse vastasele vaktsineerimisele registreerimist võimaldavat riigi infotelefoni 1247 süsteemi tabas tehniline rike ja vähemalt kolme tunni jooksul ei olnud võimalik telefoni teel registreerida.

Häirekeskuse kommunikatsioonijuht Sigrid Karu ütles ERR-ile, et maas oli digiregistratuuri juurde telefoni teel aegade broneerimiseks loodud liides.

Digiloo toimise eest vastutava sotsiaalministeeriumi IT-üksuse TEHIK-u pressiesindaja Karilin Engelbrecht ütles, et veebi kaudu registreerimine toimis.

"Kõnekeskus proovis täna oma teenust käivitada, kuid liides tekitas süsteemi veateated ja otsustasime selle peatada. Digiregistratuuri see tõrge ei mõjutanud ja kõik inimesed saavad seal broneeringuid teha," ütles Engelbrecht.

Sotsiaalministeeriumi COVID-19 vaktsineerimise töörühma pressiesindaja Gea Otsa ei osanud rikke põhjuste kohta samuti midagi täpsemat veel öelda.

"Siin oskame hetkel öelda vaid seda, et kõnekeskuse töötajad ei saa tõesti hetkel aegu registreerida, lahendust otsitakse. Varasematel testidel kõik toimis," ütles Otsa.

Kella 16.30 ajal teatas Gea Otsa, et taas on võimalik telefoni teel vaktsineerimisele registreerida.

Toimetaja: Aleksander Krjukov

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: