X

Laadi alla uus Eesti Raadio äpp, kust leiad kõik ERRi raadiojaamad, suure muusikavaliku ja podcastid.

Artikkel on rohkem kui viis aastat vana ja kuulub arhiivi, mida ERR ei uuenda.

Antropov laseb reklaamifirma väiteid hinnata prokuratuuril

Riigikogu reformierakondlasest liige Robert Antropov palub riigiprokuratuuril hinnata reklaamifirma Droom süüdistust, nagu oleks ta jätnud 2007. aasta riigikogu valimiste kampaania eest osaliselt tasumata.
Robert Antropov ütles ERR-i uudisteportaalile, et kahetsusväärselt on OÜ Droom pööranud puhtalt eraõigusliku vaidluse poliitiliseks skandaaliks ilmselt seetõttu, et positsioonid tsiviilkohtus oma nõude tõestamiseks ei ole vastaspoolel piisavalt tugevad.

Antropovi sõnul ei taha tema selles inetuks pöördunud vaidluses osaleda samade vahenditega nagu reklaamifirma juht Heiki Penu ning palub seetõttu riigiprokuratuuril oma avalduses toodud faktidele tuginedes anda sõltumata arvamus, kas juhtum vajab kriminaalõiguslikku hinnangut või on siiski tegemist tsiviilvaidlusega.

Penu väitis ETV saates "Pealtnägija", et reklaamifirma Droomi kulutused Antropovi kampaaniaks oli 2,2 miljonit krooni, mis on suuremas osas aga tasumata. Samuti väitis Penu, et küsis kliendilt korduvalt, kas too suudab tellitu eest ikka maksta. " Ta ütles, et tema tellib ja tema teab, mida vaja on," kinnitas Penu "Pealtnägijale".

Antropovi sõnul oli olukord vastupidine. Antropov meenutas, et tema koostöö 2007. aasta riigikogu valmiskampaania läbiviimiseks PR firmaga Droom sai alguse pärast nende muljetavaldavat presentatsiooni Reformierakonna peakorteris.

"Alates sellest, kui oli vaja näidata reaalseid tegusid, läks koostöö nendega üle kivide ja kändude, sest pidevalt oli kokkulepitu tegemata või tehti tagantjärele ning nende tegevusest ja kuludest puudus igasugune ülevaade," märkis Antropov.

Antropovi sõnul oli Droomi juhi Penuga valimiskampaania eelarveks lepitud kokku 400 000 krooni, samuti see, et firma esitab enne iga töö tegemist selle detailse eelarve ning kõik tegevused ja teenused kooskõlastatakse eelnevalt kliendiga.

"Hoolimata korduvatest küsimistest enne valimisprioodi ja ka selle ajal eelarvet ei esitatud ning kirjalikku lepingut nendega sõlmida ei õnnestunud," nentis Antropov. Antropovi sõnul kulutustest ülevaate puudumise pärast muret tundmisele vastas Penu, et nemad on professionaalid ja teavad, mida peavad tellima, samuti rõhutas Penu korduvalt, et tema alluvatega rahaasjadest ei räägitaks.

Antropov lükkab kategooriliselt ümber ka ajakirjanduses esitatud väited nagu oleks tema valimiskampaaniat rahastanud äriühingud ehk Paldiski Sadamate AS, mille juht ta tol ajal oli.

"Paldiski Sadamate AS-il oli leping Droomiga firma tegevuse reklaamiseks ja meediasuhtluse korraldamiseks. Selle sidumine valimistega on meelevaldne", ütles Antropov. "Kogu valimiste teema meediasse lekitamine on nende poolt juba varem välja lubatud kui "poriga üle loopimise" kampaania," kinnitas Antropov.

4. märtsil 2007 sai Antropov 2085 häält, kuid toona Toompeale ei pääsenud. Antropovist sai riigikogu liige sel suvel Kristiina Ojulandi asendajana.

Toimetaja: Marek Kuul

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: