Fotod|Tallinnasse Veerenni kvartalisse kerkib 50 kortermaja
Tallinna kesklinna Veerenni asumisse kerkib viiskümmend uut kortermaja.
Uus-Veerenni arendusalale kerkib ehituse esimeses etapis 12 elamut kokku 137 korteri ja kaheksa äripinnaga. Korterite avalik müük algab täna ja esimesed elanikud saavad oma uutesse kodudesse sisse kolida 2019. aasta lõpus, teatas ehitusettevõte Merko teisipäeval.
Uus-Veerenni on Tallinna kesklinna suurim terviklik elamuarenduse ala. See paikneb Veerenni asumis Baltika ja Lutheri kvartalite kõrval Veerenni, Vana-Lõuna ja Tehnika tänavate vahel.
Järgmise kümne aasta jooksul valmib Uus-Veerennis kokku ligi poolsada uut korterelamut. Kvartalisse rajatakse Pille ja Tiiu tänavad, hoonete vahele pargilik elukeskkond, ruum luuakse kohalikele büroodele ja väikeäridele ning uuele lasteaiale. Arenduse hilisemas järgus on plaanis ühe ärihoone rajamine.
"Oleme Uus-Veerenni elukvartali ettevalmistamisel võtnud teadlikult sihiks jätkata naabruses asuvate eestiaegsete linnamajade arhitektuuri, tuues juurde küll modernset vaadet, aga luues elukeskkonda, mis mõjuks õdusalt nagu väärikale Veerenni asumile kohane," ütles Merko Ehitus Eesti kinnisvaraarendusdivisjoni direktor Tiit Kuusik.
Arenduse esimeses etapis ehitatakse Veerenni tänava äärde Baltika kvartali kõrvale kuus kolmekorruselist viilkatusega linnavillat, kaks nelja- ja neli kuuekorruselist kortermaja koos neid ümbritseva elukeskkonnaga. Uus-Veerenni linnaosast kujuneb nn väikeasum suuremas, kus kvartali sees pakuvad kohalikud ärid ja teenindusasutused eluks vajalikku, samas on süda- ja kesklinna äri- ja meelelahutusasutused ning Järvevana kergliiklusteed ja Järve terviserada mugavas läheduses, seisab Merko pressiteates.
"Uus-Veerenni majade vahele rajatakse haljastatud sisehoovid, mille kujundamisel on võetud eeskujuks Londoni Notting Hilli piirkonna ruumistruktuur. Elukvaliteeti tõstavad valgustuse ja pinkidega hubased puhke- ja grillialad, lehtlad ning laste mänguväljakud. Parkimine viiakse elukvartalis maa alla küttega parkimiskorrusele, et kvartalisisestele teedele jääks rohkem ruumi jalakäijate jaoks," teatas Merko.
Toimetaja: Indrek Kuus