Reformierakond vahetas oma pikaajalist reklaamipartnerit ({{contentCtrl.commentsTotal}})

Reformierakonna kampaania.
Reformierakonna kampaania. Autor/allikas: Reformierakonna FB

Kontuur Leo Burnett nimeline reklaamiettevõte koos selle loovjuhi Urmas Villmanniga loobus Reformierakonnale reklaamikampaaniate tegemisest ja andis umbes 20 aastat kliendiks olnud erakonna üle samas kontsernis Creative Union tegutsevale büroole Newton.

Reformierakonna peasekretäri Erkki Keldo sõnul ei olnud muudatuse taga viimane ühine kampaania "Sinus on oravat", millega õnnestus parteil kokkuvõtvalt liikmeskonda kahe võrra kasvatada.

Villmanni lahkumine oli kavas juba varem – suve lõpust, ütles Keldo.

"Ta ütles, et on teinud nii palju kampaaniaid, et ta on hakanud ennast juba kordama ja ta aktiivse või tegevloovjuhina ei soovi enam järgmist kampaaniat teha. Kuna kohalike valimisteni on piisavalt aega, siis on mõistlik aeg see vahetus teha," märkis Keldo.

Villmanni rolli võtab üle samuti Creative Unionisse kuuluv reklaamiagentuur Newton, mida juhib Tiina Marandi.

Keldo ei osanud öelda, kas uus partner on pigem kallim või odavam kui senine. "Meil ei ole veel täpset tunnihinda kokku lepitud. Me ei ole nendega ühtegi kampaaniat teinud. Need vestlused veel tulevad ees," rääkis Keldo.

Samas lisas ta, et Villmann jätkab Reformierakonna nõustamist vajadusel konsultandina.

Villmann ise ütles, et kuigi vastastikune suhe on olnud edukas, on aeg tal edasi liikuda.

"20 aastat on paras aeg. Alla selle on imelik ja üle ka nagu on juba natuke veider. Just paras hetk teha mingeid muid asju suurema intensiivsusega," ütles Villmann.

Villmann lisas, et Reformierakond oli huvitav ja tore klient.

"Reformierakond kliendina on hästi analüütiline, süstemaatiline, uuringutele põhinev ja tegelikult selline näidisklient. Hea töö neil. Kliendina on nad väga teadlikud ja just nimelt väga analüütilised. See on tore. Seda iga päev ei kohta," rääkis Villmann.

"Me andsime selle töö lihtsalt edasi nooremale seltskonnale. [Kliendilepingute lõpetamise] juttu ei tulnud mõttessegi. Meie omanikud oleksid meid maha löönud, kui me oleksime piuksugi sihukest juttu hakanud tegema," ütles Villmann.

Küsimusele, kas Villmann võtaks praegu vastu ka mõne teise partei või poliitilise liikumise telefonikõne, vastas Villmann, et helistada võib, aga iseasi on, kas ka klient vastu võetakse.

"Kõik kliendid, kes tahavad Kontuuri tulla ja on nõus 20 aastat meiega koos tegema, on teretulnud. Oleme pikaajaliste ja stabiilsete suhete poolt," ütles Villmann.

Toimetaja: Huko Aaspõllu

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: