Algab pea kaks aastat kestev Kanama–Keila 2+2 teelõigu ehitus

$content['photos'][0]['caption'.lang::suffix($GLOBALS['category']['lang'])]?>
Tee-ehitus. Foto on illustreeriv. Autor/allikas: Olev Kenk/ERR

Juunis algab Tallinna ringtee Kanama–Keila 2+2 teelõigu ehitus, mille käigus ehitatakse 4,6-kilomeetrine lõik neljarajaliseks maanteeks, teatas transpordiamet.

Lõigu ehitus läheb maksma 22,3 miljonit eurot, millest 85 protsenti tuleb Euroopa liidu ühtekuuluvusfondist. Saue vallavalitsuse osa on 227 000 eurot (mõlemad summad käibemaksuta). Lõigu ehitus kestab 20 kuud.

Tööde käigus rekonstrueeritakse Kanama eritasandiline liiklussõlm, ehitatakse ümber Kanama viadukti rambid ning Saue–Jõgisoo, Saue–Aila ja Vanamõisa eritasandilised liiklussõlmed.

Valingu viadukt lammutatakse ja kõrvale ehitatakse uus Valingu viadukt üle Keila–Tallinna raudtee. Lisaks ehitatakse kolm jalgratta- ja jalgtee tunnelit;
Saue–Jõgisoo autotunnel, kaks ringristmikku, ühendusteid ning ligikaudu 3,5 kilomeetrit jalgratta- ja jalgteid.

Samuti paigaldatakse 2,6 kolimeetrit müraseinu, rajatakse kaheksa bussipeatust;
paigaldatakse muutuvteabega liiklusmärgid; ehitatakse väikeulukite ja kahepaiksete tunnel pikkusega 36 meetrit ning neli loomade tagihüppekohta koos ulukitaraga.

Tallinna ringtee (km 29,6-34,2) Kanama-Valingu neljarajalise lõigu väljaehitamiseks allkirjastati leping 30. mail. Töid teeb AS Trev-2 Grupp.

Pärast Kanama-Valingu lõigu valmimist on kavas ehitada 2+2 maanteeks ka Valingu-Keila lõik ning rajatakse Keila lõunapoolne ümbersõit.

Kanama–Valingu teelõik Tallinna ringteel on osa rahvusvahelisest põhimaanteest, mis kuulub üleeuroopalisse transpordivõrgustikku TEN-T.

Toimetaja: Marko Tooming

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: