Kadastik: meediaäri eetilised standardid on langenud 1990ndate tasemele

Mart Kadastik
Mart Kadastik Autor/allikas: Postimees/Scanpix

Eesti Meedia endine juht Mart Kadastik leiab, et meediaäri eetilised standardid on langenud tagasi 1990. aastate tasemele.

Intervjuus LP-le kinnitas Kadastik, et ta ei sooviks ajakirjandusse naasta. "Ja veelgi vähem tahan ma meediafirma juhtimisega tegelda. Seda enam, et meediaäri eetilised standardid – nii mulle kõrvalt näib – on langenud tagasi 1990-ndate tasemele."

Kadastik tunnistas, et ei loe Postimeest enam nii aktiivselt kui varem, sest saab paljud uudised veebist kätte ja on õige vähe materjale, mida soovib paberlehes veel üle lugeda.

"Mida vähem jääb lehte alles oma näoga inimesi, kes annavad igale väljaandele näo, seda vähem emotsionaalset sidet selle väljaandega jääb. Kuigi seal on endiselt tuumakaid arvamuslugusid, palju sügavaid analüüse ja põhjalikke ülevaateid jm, on praegune leht minu pilgu läbi liiga anonüümseks muutunud. Isiksusi, keda tahad lugeda, keda otsid ja ootad, on vähe," selgitas ta.

"Ajakirjanduses peavad olema isiksused, kes hoiavad alles vajadust, miks ma peaksin mõne artikli muu infomüra seest üles leidma ja läbi lugema. Ka ajakirjandus peab olema emotsionaalselt nauditav. Mäletan, et kümme või rohkem aastat tagasi oli väga moes sõna feature. Minu meelest selliseid lugusid – selle sõna õiges tähenduses – enam eriti polegi," lausus Kadastik.

Toimetaja: Priit Luts

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: