Gonsiori tänava remont tekitas suurpoes kliendipõua

Tallinnas suleti alates 1. juunist remondiks Gonsiori tänav ning ühtlasi muutus keeruliseks ligipääs selle ääres asuvale Torupilli Selverile, mille klientide hulk on nüüd varasemast tunduvalt väiksem.
Torupilli Selverit pärast teeremondi algust külastanud on märganud, et poes on kliente hõredalt isegi tipptunnil. Selveri turundusosakonna veebijuht Jürg Samel kinnitas ERR-ile, et Gonsiori tänava remont mõjutab selle poe tööd olulisel määral.
Samas märkis ta, et poekett pole analüüsinud, kui suurt kahju remondi tõttu kantakse, sest numbriliste järelduste tegemiseks on veel vara.
"Eks see remont oli ette teada ja nii palju valmistusime, et arvestasime väiksema käibega ja oleme tellinud vähem kaupa," lisas Samel.
Tema sõnul ei ole Selveril kavas linnalt mingit kompensatsiooni taotleda ning nad loodavad, et kliendid saavad oma ostud seni tehtud mõnest teisest poest.
Gonsiori tänav jääb remondi tõttu suletuks kuni 15. novembrini.
Pääsküla Selver suleti ostjate kadumise tõttu
Kui Selver mullu detsembris Laagris uue poe avas, lubas poekett, et lähedalasuv Pääsküla Selver jätkab samuti tegutsemist. Tegelikkuses pani see aga uksed kinni juba tänavu aprillis.
Samel tunnistas, et Pääsküla kauplust polnud tõesti plaanis sulgeda ja esmalt järgiti klientide käitumist.
"Kuna aga enamik Pääsküla kliente liikus uude suuremasse kauplusesse, polnud seda enam majanduslikult mõttekas avatuna hoida," tõdes veebijuht.
Toimetaja: Karin Koppel