PPA teenindusbürood avavad pika ooteaja leevenduseks täiendava teeninduspunkti
Tallinna politsei- ja piirivalveameti (PPA) teenindusbüroodes on endiselt järjekorrad pikad ja venivad lausa tunnini. Augusti lõpus pikendavad Tallinna teenindusbürood lahtiolekuaegu ning sügisest avatakse teeninduspunkt kesklinna politseijaoskonnas.
Tallinna Pinna tänava teenindusbüroos isikut tõendava dokumendi taotluse esitamise keskmiseks ooteajaks pakkus PPA pärastlõunal ühe tunni ja 23 minutit. Sama protseduuri ooteaeg Tammsaare büroos oli 49 minutit.
Kuna tegemist on ikkagi keskmise ooteajaga, siis võib minna ka kauem, nagu Pinna tänava büroos inimesi küsitledes selgus.
"Rohkem kui tund aega juba ootan," ütles "Aktuaalsele kaamerale" passi kättesaamist ootav Oksana, kelle ees oli 80 inimest. Sellist ooteaega pidas Oksana paljuks.
Maarja, kes endiselt järjekorras istus, ootas passi juba kaks tundi. Ka tema ei pidanud nii pikka ooteaega normaalseks.
"40 minutit olen oodanud ja ei tea, kaua võib minna, sellepärast et mul on eelvimane number," tõdes Ülo.
PPA sõnul on ooteajad pikad, sest ikka endiselt käivad paljud inimesed sellel ja järgmisel aastal dokumente vahetamas. Näiteks esmaspäeva jooksul teenindasid Tallinna bürood üle 2000 kliendi.
Olukorra leevendamiseks on PPA-l siiski lahendus olemas.
"Alates 27. augustist avame väljastuskoha kesklinna politseijaoskonnas Kolde puiesteel. See saab olema avatud esmaspäevast reedeni üheksast viieni. Alates septembrikuust pikendame oma Tallinna teeninduste lahtiolekuaega: esmaspäevast neljapäevani oleme lahti üheksast seitsmeni ja reedeti üheksast viieni," ütles Lääne-Harju politseijaoskonna teenindustalituse juhataja Tiina Rekkaro.
PPA soovitab dokumentide taotlemiseks kasutada võimalusel e-teenindust, kus ootejärjekorrad puuduvad.
Toimetaja: Merilin Pärli