Reformierakonnast tegi kõige kallima kampaania Keit Pentus-Rosimannus
Reformierakonnast kulutas valimiskampaaniale erakondade rahastamise järelevalvekomisjonile (ERJK) esitatud aruande järgi kõige rohkem isiklikke vahendeid Keit Pentus-Rosimannus, kokku 8412 eurot.
Sellest välireklaami eest tasumiseks läks 1443 eurot, ülejäänu reklaamideks sotsiaalmeedias. Aruande kohaselt on riigikokku pääsenud Pentus-Rosimannus praeguseks tasunud reklaamiarveid ära 6969 euro eest.
Kokku panustasid Reformierakonna liikmed aruande järgi riigikogu valimiskampaaniasse isiklikku raha 28 851 eurot. Sellest kõige enam kulus internetireklaamile, 12 671 eurot. Ajakirjanduses ilmus reklaame 4031 euro eest, välireklaamide eest kulutasid Reformierakonna saadikud oma raha kokku 1593 eurot.
Reformierakonna esimees Kaja Kallas ostis reklaami 1764 euro eest, enamjagu kulus see ürituste korraldamiseks.
Teistest Reformierakonna kandidaatidest kulutasin enim Kalle Laanet (3943 eurot), Sergei Gorlatš (3583 eurot) ja Andres Sutt (3413) eurot.
Alates 2014. aastast kajastavad erakonnad valimiskampaania aruannetes vaid erakonna nimekirjas kandideerinud ise kulutusi teinud isikute kulud ja kulude tasumise allikad. Erakonna kulud kajastatakse vaid kvartali tulude, laekumiste ja kulude aruannetes.
Erakondade 2019. aasta esimese kvartali aruanded laekuvad ERJK-le eeldatavasti järgmisel nädalal.
Riigikogus esindatud erakonnad avalikustasid enne 3. märtsil toimunud riigikogu valimisi, et kavatsevad valmiskampaaniaks kulutada miljoni euro ringis. Alla valimiskünnise jäänud Vabaerakond lubas kulutada alla poole miljoni.
Toimetaja: Indrek Kuus