Euroopa Parlamendi valimiste kampaaniafilm näitab laste sündi
Tänavuste Euroopa Parlamendi valimiste kampaaniafilmis näidatakse laste sündi ning seda on vaadatud juba kümneid miljoneid kordi.
Alates neljapäevast, 25. aprillist on parlamendi kolmeminutilist valimiste teavituskampaania videot vaadatud rohkem kui 75 miljonit korda, mis on pretsedenditu number institutsioonilise kampaania jaoks, teatas europarlamendi pressiteenistus.
Filmi lõi mitmete auhindadega pärjatud prantsuse režissöör Frédéric Planchon, selle tootis Euroopa Parlamendi alltöövõtja European Broadcast Partners ning selles on kujutatud tundeküllast, kaunist ja habrast lapse sünni hetke. Filmis kujutatud sünnid on dokumentaalkaadrid.
2019. aasta Euroopa Parlamendi valimiste teavituskampaania keskse osana rõhutab film eurooplaste ühiseid väärtusi, emotsioone ja vastutust.
Video kannab pealkirja "Vali oma tulevik" ning sellel on subtiitrid 24 EL-i ametlikus keeles ja teistes EL-i keeltes ning veel araabia, hiina, vene, hindi ja türgi keeles. Samuti on pisut üle kolme minuti kestev film Euroopa Kurtide Liidu abiga toodetud 31 viipekeeles ja rahvusvahelises viipekeeles.
Euroopa Parlamendi valimised toimuvad 23.-26. maini.
Euroopa Parlamendi kampaania raames on loodud ka veebiplatvorm seekordlahenvalima.eu. Platvormil on ennast registreeritud rohkem kui 270 000 inimest.
Toimetaja: Mait Ots