Ekspress Grupi üheksa kuu müügitulu kasvas
Meediakontserni Ekspress Grupp müügitulu kasvas nii kolmanda kvartali kui üheksa kuu lõikes digitaalsete tulude toel.
AS-i Ekspress Grupp kvartali vahearuande kohaselt oli kontserni kolmanda kvartali müügitulu 16,8 miljonit eurot ja üheksa kuu müügitulu 53,6 miljonit eurot. Müügitulu suurenes kaheksa protsenti võrreldes eelmise aastaga ja üheksa kuu arvestuses kaheksa protsenti.
Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu sõnul põhineb müügitulu kasv peamiselt digitaalsete tuludel, mis suurenesid eelmise aastaga võrreldes 17 protsenti ning moodustasid septembri lõpus juba 58 protsenti meediasegmendi käibest.
"Müügitulu kasvu tõid tugev reklaamimüük ja Eestis digitaalsete tellimuste mahu suurenemine," lausus Rüütsalu.
Kontserni kuuluvate meediaettevõtete tulubaas kasvas üheksa kuu arvestuses üle 12 protsendi.
Ekspress Grupi kasum enne intresse, makse ja kulumit (EBITDA) oli kolmandas kvartalis 1,41 miljonit eurot ning üheksa kuuga kokku 3,88 miljonit eurot.
Kolmandas kvartalis teenis ettevõte 0,02 miljonit eurot kasumit, kuid jäi tulenevalt kahest eelmisest kvartalist siiski üheksa kuu vaates 0,24 miljoni euroga kahjumisse.
AS Ekspress Grupp on meediakontsern, mille peamised tegevused hõlmavad veebimeedia sisutootmist, ajalehtede ja ajakirjade kirjastamist ning trükiteenuste osutamist Eestis, Lätis ja Leedus. 1989. aastal tegevust alustanud Ekspress Grupp annab tööd 1700 inimesele.
Allikas: ERR