Poeketid pakkusid eriolukorra ajal müüjatele psühholoogilist nõustamist ({{contentCtrl.commentsTotal}})

Koroonaviiruse puhangu ajal pidid tööd jätkama mitmed eesliini töötajad, nende seas ka poemüüjad. Kuigi avalikkuses kõlasid tänusõnad, et nad oma tööd jätkasid, siis poeketid oma töötajaid päris ühtmoodi ei tunnustanud.

Torupilli Selveri juhataja Maire Saare sõnul on äärmiselt tore, et poemüüjaid kriisi ajal rohkem väärtustati. Kriisiolukorras oli müüjate jaoks keeruline nii kaitsevahendites töötamine kui ka hirmul ja pinges poekülastajad.

"Selver üllatas meid ootamatult hästi, näiteks tasuta lõunaga, tasuta kuumade jookidega, kõik isikukaitsevahendid olid olemas, meie Selveris said kõik õhtused teenindajad taksoga koju sõita ja alati oli psühholoogi abi, kes vajas, sai seda alati kasutada," rääkis Saar. "Meie saime küll preemiat. Kuna täitsime käivet väga edukalt, olid preemiad sellega kindlustatud."

Psühholoogi poole pöördusidki Selveri klienditeenindajad eelkõige seetõttu, et mõista uut olukorda ja seda, kuidas hirmuga toime tulla.

Nii Coop kui ka Rimi keskendusid premeerimise asemel suurendatud kommunikatsioonile – nii näiteks jagati töötajatele igapäevaselt infot selle kohta, kuidas keerulises olukorras hakkama saada.

"Meil oli hästi oluline töötajate jaoks igahommikune tegevjuhi e-mail, mida kaupluses tegelikult meeskondadega üksteisele ette loeti, et pakkuda head psühholoogist tuge, see on olulisem kriisi ajal kui supid või mistahes motivatsioonipaketid," arvas Rimi personalijuht Kaire Tero.

Tero sõnul otsustati kriisi ajal alles jätta ka iga-aastane palgatõus. Ka Maxima keskendus töötajate psühholoogilisele nõustamisele. Küll aga pakkusid nad töötajatele ka praktilist abi – nii toimetati karantiinis või haiguslehel olijatele koju tasuta nädala toiduvaru ja vitamiine.

Toimetaja: Maarja Värv

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: