Leedu keelas Vene propagandakanali RT telejaamade edastamine ({{contentCtrl.commentsTotal}})

RT veebikülg.
RT veebikülg.

Leedu tele- ja raadiokomisjon (LRNK) keelas Vene propagandakanali RT telejaamade edastamise, sest need on Euroopa Liidu sanktsiooninimekirjas oleva Dmitri Kisseljovi kontrolli all.

"Arvestades välisministeeriumi selgitusi, otsustas LRNK peatada Leedu territooriumil viie RT programmi edastamise," ütles BNS-ile komisjoni esimees Mantas Martisius. Otsus jõustub veebis avaldamisest, see tähendab neljapäevast.

LRNK järgis Läti eeskuju. Läti elektroonilise massimeedia nõukogu otsustas Euroopa Liidu sanktsioonidest lähtudes teisipäeval keelustada riigis seitsme RT (varem tuntud kui Russia Today) telekanali edastamise. Läti kutsus sarnaselt käituma ka teisi EL-i riike.

Kanalid "RT", "RT HD", "RT Arabic", "RT Spanish", "RT Documentary HD", "RT Documentary" ja "RT TV" keelati põhjusel, et neid kontrollib ja juhib Dmitri Kisseljov, kelle suhtes on EL-i nõukogu kehtestanud sanktsioonid Ukraina territoriaalse terviklikkuse, suveräänsuse ja iseseisvuse õõnestamise eest.

RT on Venemaal 2005. aastal loodud televõrgustik, mis edastab inglise, hispaania, araabia ja teistes keeltes saateid, mis vastavad Kremli ametlikele seisukohtadele.

Eestis lõpetas Rossia Sevodnja (Russia Today, RT) tegevuse rahapesu andmebüroo, mis käskis eelmise aasta oktoobris pankadel külmutada selle kontod, viidates Euroopa Liidu sanktsioonide all olevale Kisseljovile.

Toimetaja: Mait Ots

Allikas: BNS

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: