Pressinõukogu: ERR ei eksinud Äripäeva sisuturundust käsitlenud artiklis

{{1493301420000 | amCalendar}}
Ajalehed.
Ajalehed. Autor/allikas: ERR

Pressinõukogu ei leidnud rikkumist jaanuaris ERRis ilmunud artiklist, mis käsitles ajalehe Äripäev sisuturundust.

Äripäev kaebas pressinõukogule seoses artikliga "Võidujooks toimetuse ja reklaamiosakonna vahel: Äripäeva lisadesse võib loo saada nii tasuta kui raha eest", milles kirjutati, et Äripäeva reklaamiosakond on pakkunud ettevõtetele võimalust avaldada raha eest tutvustavaid artikleid Äripäeva TOPis, esitlemata seda reklaamväljaandena.

Pressinõukogu otsusest, et ERR ei rikkunud head ajakirjandustava, teatas pressinõukogu esimees Andrus Karnau pärast neljapäevast nõukogu koosolekut sotsiaalmeedias.

Karnau ütles ERRile, et pressinõukogu ei hinnanud Äripäeva sisuturunduse äri eetilisust, vaid arutas Äripäeva kaebust ERRi portaalis ilmunud artikli peale.

"Pressinõukogu leidis, et ERRi portaalis ilmunud artikkel oli tasakaalustatud, selles polnud olulisi faktivigu ega muid ajakirjanduseetika koodeksi rikkumisi. Pressinõukogu leidis, et Äripäeva kaebuses esitatud etteheited olid alusetud," sõnas nõukogu esimees.

Otsus oli konsensuslik. 

Toimetaja: Karin Koppel

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: