Kolmapäeval sõlmitakse leping Rail Balticu viimase Eesti-lõigu projekteerimiseks ({{contentCtrl.commentsTotal}})

Rail Balticu Järvakandi peatuse projekt.
Rail Balticu Järvakandi peatuse projekt. Autor/allikas: Rail Baltica

Kolmapäeval allkirjastavad Rail Balticu ning Saksa-Hispaania konsortsiumi esindajad tööprojekti raudteeliini lõigu projekteerimiseks Pärnust kuni Eesti-Läti piirini, mis tähistab projekteerimistööde algust Rail Balticu põhiliini viimasel lõigul Eestis.

Lepingu allkirjastavad RB Rail AS-i tegevjuhi kohusetäitja Agnis Driksna ning konsortsiumi OBERMEYER Planen + Beraten GmbH (Saksamaa) ja PROINTEC S.A. (Hispaania) esindaja Jose Manuel Lendoiro. Lisaks on kohal ka OBERMEYER Groupi president Maximilian Grauvogl ja PROINTEC-i tegevjuht Maria Soledad Martin-Cleto Sanchez.

Rail Balticu projekti ühisettevõte RB Rail AS väljakuulutatud konkursi "Projekteerimis- ja projekteerimisjärelevalve teenused uue liini ehitamiseks Pärnust Eesti-Läti piirini" majanduslikult soodsaimaks pakkumiseks tunnistati kahe rahvusvahelise ettevõtte- OBERMEYER Planen + Beraten GmbH (Saksamaa) ja PROINTEC S.A. (Hispaania) - ühispakkumine maksumusega 10 779 467,86 eurot.

Rail Balticu Eesti osa on jagatud kolmeks lõiguks, millest projekteerimine käib juba Tallinna - Rapla ning Rapla - Tootsi lõikudel.

Kiirraudteelõik Pärnust Eesti – Läti riigipiirini on 93,5 km pikk ja hõlmab eelprojekti kohaselt üheksat raudteesilda, 15 maanteeviadukti, seitset raudteeviadukti ja 11 ökodukti.

Toimetaja: Mait Ots

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: