Facebook lubas, et karmistab eurovalimiste eel poliitreklaami reegleid ({{commentsTotal}})

Facebooki logo.
Facebooki logo. Autor/allikas: PA/Scanpix

Sotsiaalmeedia ettevõte Facebook teatas, et muudab Euroopa Parlamendi valimiste eel poliitilise reklaami reeglid karmimaks.

Poliitilise reklaami ostjad peavad end enne registreerima ja sotsiaalmeedia kasutajatel on võimalik reklaami kohta täiendavat infot vaadata, vahendas "Aktuaalne kaamera" Facebooki teadet.

Nii saab näiteks kontrollida, kes on reklaami eest maksnud ja millise sihtgrupi hulgas seda on levitatud.

Sellised reeglid ei puuduta mitte üksnes konkreetsete kandidaatide reklaame, vaid ka teravate teemadega seotud postitusi, nagu näiteks immigratsioon.

Sotsiaalmeediahiid on sattunud maailmas mitmel pool surve alla ilmsiks tulnud kuritarvituste tõttu, mis on mõjutanud avalikku arvamust ja poliitilisi protsesse.

Toimetaja: Laur Viirand



ERR kasutab oma veebilehtedel http küpsiseid. Kasutame küpsiseid, et meelde jätta kasutajate eelistused meie sisu lehitsemisel ning kohandada ERRi veebilehti kasutaja huvidele vastavaks. Kolmandad osapooled, nagu sotsiaalmeedia veebilehed, võivad samuti lisada küpsiseid kasutaja brauserisse, kui meie lehtedele on manustatud sisu otse sotsiaalmeediast. Kui jätkate ilma oma lehitsemise seadeid muutmata, tähendab see, et nõustute kõikide ERRi internetilehekülgede küpsiste seadetega.
Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: