Facebook lubas, et karmistab eurovalimiste eel poliitreklaami reegleid
Sotsiaalmeedia ettevõte Facebook teatas, et muudab Euroopa Parlamendi valimiste eel poliitilise reklaami reeglid karmimaks.
Poliitilise reklaami ostjad peavad end enne registreerima ja sotsiaalmeedia kasutajatel on võimalik reklaami kohta täiendavat infot vaadata, vahendas "Aktuaalne kaamera" Facebooki teadet.
Nii saab näiteks kontrollida, kes on reklaami eest maksnud ja millise sihtgrupi hulgas seda on levitatud.
Sellised reeglid ei puuduta mitte üksnes konkreetsete kandidaatide reklaame, vaid ka teravate teemadega seotud postitusi, nagu näiteks immigratsioon.
Sotsiaalmeediahiid on sattunud maailmas mitmel pool surve alla ilmsiks tulnud kuritarvituste tõttu, mis on mõjutanud avalikku arvamust ja poliitilisi protsesse.
Toimetaja: Laur Viirand