ERJK hakkab uurima Isamaa reklaamikuludes ja -mahtudes ilmnevat vastuolu

Erakondade rahastamise järelevalve komisjon (ERJK) kavatseb analüüsida erakonna Isamaa valimiskampaania kulutusi, kuna on saanud vihjeid, et erakonna näidatud kampaaniakulud ja mõõdetud reklaamimahud on vastuolus.
Ajaleht Eesti Ekspress kirjutab kolmapäeval, et Isamaa deklareeris tänavu esimese kvartali valimisreklaamide kuluks 652 000 eurot, kui Reformierakond deklareeris 1,1 miljonit. Samas uuringufirma Kantar Emor mõõtmiste järgi tegi Isamaa samal perioodil 30 protsenti rohkem reklaami kui Reformierakond.
"Eelmisel komisjoni koosolekul otsustasime, et tellime ka ise Emori tehtud reklaamimahtude uuringu AdEx. Eks meilegi on tulnud vihjeid, et Isamaa poolt deklareeritud reklaamikulud ei lähe kokku Emori mõõdetud andmetega," ütles ERJK aseesimees Kaarel Tarand Eesti Ekspressile.
Toimetaja: Mait Ots